Trakai, 2011 m.

Renginys „Diena be IS“ Trakuose
birželio 11-12 d.

Mūsų pramogos   Mūsų iškylos

Nors Trakai toli nuo Klaipėdos, bet aštuoni Klaipėdos IS draugijos atstovai į renginį spėjo atvykti laiku ir 12 val. kartu su atvykusiais iš kitų Lietuvos vietovių bendražygiais jau sėdėjo ištaigingo "Transalio" viešbučio konferencijų salėje.

Oras buvo puikus, o apsiniaukęs dangus netrukdė žiūrėti vaizdus nuo kompiuterio dideliame ekrane.

Štai tokiame moderniame
viešbutyje vyko konferencija
  Visus konferencijos dalyvius
sveikina LISS valdybos
pirmininkas Tadas Jačiauskas.

Konferencija prasidėjo LISS valdybos pirmininko Tado Jačiausko sveikinimo kalba, o po jo pranešimą "Pasaulinė IS Diena - Lietuvos IS situacija Europos IS barometre" skaitė LISS generalinė sekretorė Aldona Droseikienė.

Šiaulių IS draugijos pirmininkė Zita Sokolova susirinkusiems pateikė pranešimą „Gyvenkime, bendraukime, keliaukime“, kuriame papasakojo kaip galima plėtoti mūsų tarptautinius ryšius ir pakankamai nesudėtingai bendradarbiauti su užsieniečiais. Jos dėka konferencijoje dalyvavo svečiai iš Turkijos, Ispanijos ir Graikijos, kurie gavo galimybę "gyvai" susipažinti su sergančiųjų IS gyvenimu Lietuvoje. Būtent jiems buvo parodytas trumpas dokumentinis filmas anglų kalba apie žmones, kurie serga IS.

Vėliau Ramutė Dūdienė, Panevėžio IS sergančių žmonių draugijos narė, pristatė projektą “Turininga vasara".

Konferencijoje dalyvius pasveikino ir Seimo sveikatos komiteto narė Dangutė Mikutienė, kuri pažadėjo visokeriopą pagalbą LISSui.

Pabaigoje viena iš sergančiųjų IS pasidalino savo patirtimi ir papasakojo, kad jos sveikatos būklė žymiai pagerėjo dėka kraujagyslių operacijos, kurią atliko Lenkijos medikai Varšuvoje.

Konferencija buvo užbaigta Manuelos Wirth muzikiniu videoklipu. Tai dainininkė, kuri taip pat serga IS ir scenoje sėdi vežimėlyje, tačiau tai nesutrukdė jai laimėti 2010 metų gruodžio mėn. televizijos šou "Supertalentai", kuris vyko Vokietijoje, Kiolno mieste.

Tą dieną į Trakus skubėjo daug svečių ne tik iš Lietuvos, bet ir iš kitų valstybių, nes čia prasidėjo tradicinė kasmetinė miesto šventė "Trakų vasara - 2011". Tad po konferencijos visi dalyvavusieji buvo pakviesti įsilieti į šventinį srautą.

Koncertas Trakų pilies fone   Koncertas Nepomuko aikštėje   Mes Trakų šventėje:
Ela, Valentina, Laimonis,
Sandra ir Jolanta.
Paveikslavo Viačeslavas.

Apie Išsėtinės sklerozės Dieną Trakų miesto bendruomenę ir svečius informavo prie Visuomenės sveikatos centro pastatyta palapinė Nepamuko aikštėje. Tačiau kol suradome kur palikti savo autotransportą bei kol atkeliavome iki centrinės aikštės, ta palapinė jau buvo nuardyta. Tad kas ten buvo teko vėliau pažiūrėti per televizija.

Vakarop nuvažiavome į Jovariškių kaimą (5 km nuo Trakų), į kaimo turizmo sodybą „Trakai“. Ten puikiai įsikūrėme gražiuose kambariuose ir vakarienei gavome gardžių šašlykų. Pasisotinę ir šiek tiek aptingę, vėl patraukėme į miestą toliau dalyvauti šventėje.

Sodybos "Trakai" šeimininkių
šašlykai labai patiko.
  Toks nuostabus vaizdelis
buvo iš mūsų kambarių.

Na, o sekančią dieną rytas prasidėjo Tai-Chi mankšta. Po sočių pusryčių, pilni gerų įspūdžių, patraukėme vakarų link,  namo, į Klaipėda.

Rytinė Tai-Chi mankšta
vedė kineziterapeutė
Julija Andrejeva (antra iš kairės).

Esame dėkingi renginio organizatoriui LISSui už puikų ir informatyvų renginį, už gerą poilsį.